Vilken dag!

Började kl 10 som vanligt idag..  (Ja ganska perfekt tid att börja, eller hur!?)
Kom utanför dörren och det var plusgrader, JIPPIE DET ÄR SOMMAR SNART hann jag tänka och skuttade jämfota i en stor hög med snöslask.
Insåg ganska snabbt att jag var lite naiv men hann inte bli på dåligt humör för en bekant doft slog emot mig.
Kaffe!! Det var precis som att komma ut ur porten på Nord Ost hemma i Gävle och känna Gevalialukten. Hela vägen till bussen gick jag (sprang) och drog in doften och längtade hem.
Dagen på jobbet gick ganska snabbt även fast det blev nästan 11 timmar. Fick 20 kr dricks av en tant för att jag slog in hennes paket så fint! :D

Nu sitter jag och äter lussebullar och dricker julmust som pappa hade med sig när han kom igår. :D
Kan inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0