förskottspresenter

Var på jobbet igår när mamma skickade sms och sa att hon skulle komma till Gävle.. Så hon åkte till Köpis och gick i affärer medan jag jobbade klart, så hämtade hon upp mig och så gick vi på stan. Hon hade inte kmmit på nått att köpa i födelsedagspresent än sa hon så om ja hittade nått jag ville ha så skulle jag säga till. Nämnde att jag skulle behöva nå finare vardagströja, som man kan ha om man är bjuden på middag tex. Så var jakten igång. Provade en hel det snygga och mindre snygga tröjor. Försökte prova lite som jag annars aldrig skulle prova.. men det va inget jag fastnade för riktigt.
Men på HM hittade jag två st toppar. Lite annorlunda mot för va jag brukar ha, men ändå enkla. :)  Jättebra blev det..och jag fick både dom och en svart kofta av mamma! :)  Jätteglad. Jag som inte köpt nya kläder på evigheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0