Koll eller vad?

Brynäsmatch idag och jag har varit sjukt laddad. :)

En bit in i första perioden kommer 2 män och en pojke.. (Ja jag måste nog kalla honom pojke) och går i gången nära där jag sitter. Han stannar och skakar hand med de två killarna som sitter bredvid mig och jag tittar nyfiket. Shit vilken fin kille! Kavaj och allt!  Hinner inte tänka så mycket mer för han skyndar efter gubbarna han gick med.

Sitter i pausen och smsar lite när speakern börjar prata och det kliver in en kille på isen. DET ÄR JU HAN!  Brynäs senaste nyförvärv tydligen! Damn it, jag skulle ju skakat hand jag med! :P  Det är såna där tillfällen man skulle ha HockeyKerstin med sig. Hennes radar skulle gett utslag när han klev innanför dörrarna på läkerolen.

Brynäs spelade riktigt rolig hockey idag. Det kändes som att dom lekte med Färjestad vissa stunder. Även om det inte blev några skott på mål. Jag blev faktiskt förvånad att det blev 2-2. Var hela tiden övertygad om att Brynäs skulle ta hem det. Skulle vilja ha en repris på Markströms tavla. Eller var det det? Nån som vet? Jag satt alldeles för långt ifrån målet för att se. Å så skulle jag vilja att nån tar offsidereglerna för mig. Jag trodde jag visste vad offside var men tydligen inte. Två gånger när dom blåste idag satt jag som ett fån och undrade varför.
Nån? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0