Nån där uppe måste ha sett mig..

och tänkt att nu så är det väl ändå heeeeennes tuuur.   *sjunger*
:)

Som om det inte var nog med bra saker som hänt mig nu.. Fått värsta jobbet, utbildning, bra lön, tokbillig hyra och jättebra boende.. Så kom det ännu ett plus idag!

Jag hyr ju ut min lägenhet hemma.. och eftersom jag inte vetat hur det skulle bli så har vi bara skrivit kontrakt till mars. Men hon som bor där sa förut att hon gärna ville bo kvar till juni om hon fick. Så därför tänkte jag att jag skulle skriva till henne och berätta att hon gärna fick bo där till juni.
Då svarade hon att hon också fått förlängning, så hon ville gärna bo kvar till sista augusti och kanske ännu längre!!

Känns hur bra som helst att känna att jag inte behöver fixa nått med den förrän tidigast i höst!!! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Det går bra nu :)

räknar ner dagarna tills du kommer hem, min käre lilla sambo :)

2009-01-19 @ 22:14:48
Postat av: Anonym

Jippii!! :-) ibland ska det gå ens väg. kram //Cissi

2009-01-21 @ 23:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0