Hotellet

Checkade in sent på hotellet.. och när jag kommer upp så ser jag att jag fått Kapteinsuiten!! :) Värsta lyxen!
   
Klicka för större

Softade på hotellrummet med nån öl och ett bad.. väldigt skönt att ta det lugnt! Gick aldrig på nån förfest.. men så ringde jag David, och då skulle dom äta middag med Todd Rogers. Det vill man ju vara med på. Plus att jag inte ätit nån middag så det passade ju bra.


Så bar det av ut på byn.. och det var riktigt kul! Dansade massa pratade me mycket folk. Kom hem till hotellrummet och hann bara ta av mig kläderna och krypa ner i sängen så blir jag invaderad av kalsongkillar som ville ha efterfest. Ni vet ju vad trevlig jag är efter 3 på natten..inge sugen på att festa alls. Men det ville dom!



Dom skulle absolut ut på taket och dricka ölen. :)

Ny dag.. nya matcher. Herrarnas kvartsfinaler och damernas semi  och final idag! Nu blir det hotellfrukost!! :)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Varför kan man inte klicka för större bild på de intressanta korten? :-)

2009-07-04 @ 23:22:43
Postat av: Johanna

instämmer med föregående kommentar. Mer kalsongpojkar nu!

2009-07-05 @ 16:55:36
Postat av: Kristin

Hahaha satt också och klickade förgäves på kalsongbilderna.

2009-07-06 @ 10:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0