Sova sova

Det brukar funka för mig att ligga och tänka "sova sova sova sova" men det hjälper inte nu. Så jag testar en annan teknik. Blogga. :)

Idag har jag jobbat mellan 6 och 12..  det var otroligt tungt att komma upp på morgonen.. men det gick till slut!
Ganska lugn dag på jobb..så kom jag hem kl 12 och slängde av mig uniformen. Tänkte att jag skulle ligga ute i solen och passa på medan den finns här.. men så var min säng otroligt sval och skön så jag hoppade i den istället.
Sov nästan 4 timmar!!!
Vaknade och var helt groggy.. men bestämde mig för att det va dax för mat..så jag hämtade upp Malin på jobbet så åkte vi och handlade.
Gjorde potatis och purjolöksoppa...blev väldigt gott!
Sen var det med stor tvekan jag åkte iväg på volleybollträning. Men gud va skönt det var efter! Gick inte så bra för mig men.. det kommer nog.

Har fått spänstprogram nu av Asp, så nu är det bara att köra. Fick in det skönaste blocket nånsin!!! (På för lågt nät) så nu är det bara att träna spänst!!

Jaja.. känner mig lite tröttare nu så nu ska jag göra ett försök till att sova. :)
Klockan står ju trots allt på 04.35 imorron! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0