ödet?

Jag har varit grymt irriterad att jag varit så mycket sjuk nu.. Har precis börjat känt mig frisk nog att träna.. så vaknar jag upp och är genomförkyld igen. Känns som att jag bara hunnit planerat att köpa gymkortet så reagerar kroppen med att bli sjuk igen. Nu vet jag varför!!! :)

Har ju åkt runt på alla gym och försökt bestämma vilket som är bäst. (Ja det finns faktiskt iallafall 3 st här!)
Har till slut bestämt mig för Puls. Det är gott om plats, och lite fräschare än dom andra. Priset var oxå lite bättre. 350 kr per månad. MEN så läste jag i tidningen igår att dom har öppet hus och ett erbjudande idag lördag! Tecknar man idag blir det bara 280 kr månaden. Nu är jag ju grymt glad att jag inte tecknade förra veckan som jag tänkte!

Idag ska jag alltså gå på öppet hus, och så tänkte vi åka och se på grisslakten på slakteriet. Så är det fotboll. Førde ska spela om att gå upp i 2an. Verkar bli en massa folk som ska gå! Motståndarnas supportrar kom redan igår och går omkring med flaggor och sjunger.

Sen ska det hinnas med att sola tänkte jag.. å så är det säsongsavslutningsfest hos Eivind! Ska bli riktigt kul! Får se om det blir en all-nighter eller om det blir träsket :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0