bästa helgen!

Fredag blev det tacomys och serietittande. Greys Anatomy och Private practice har ju börjat igen! :)
Lördag tog jag med Rosy på öppet hus på brandstationen. Hon var taggad innan men när vi kom dit och fick åka brandbil och allt var det jag som var mest taggad tror jag! :)

Sen åkte jag och Emma och bättrade på solbrännan innan det var dax för fotbollsturnering med slakteriet.

Jag spelade med kontorsnissarna eftersom Ullen var så många redan. Vi förlorade först mot skärhallen, men sen vann vi med 4-2 mot ullen. Viktigt eftersom dom hade en massa folk som faktiskt kunde spela! Sen hade vi strafftävling om 3-4 platsen och vann den med! En tjej i varje lag var tvungen att lägga en straff och jag SATTE MIN!

Efter fotbollen åkte vi hem och pyntade oss för grillfest. Trevligt att träffa alla men tråkigt att det var så lite skandaler! :) jag försvann ner på träsket för att träffa Staurbakk-gänget och se Kjetil spela. Riktigt kul att vara nykter och se alla göra bort sig. :)

Söndag sov vi lääänge innan vi tog oss iväg på en liten tur :) Körde ca 20 min, och sen gick vi inte alls långt.. men hittade en fin plats som vi tog massa roliga bilder och myste i solen :)

Bakistjejerna

hittade blåbär

kramade träd

Dummade oss :)

Sen var vi bjudna upp på nästa fjäll till Johann på middag. Krabba och kräftor till förrätt, och sen rökt torsk med potatis, rotfrukter och sås. Sååå gott! :)

Efter maten däckade vi i soffan

Sen åkte jag iväg till en vän på jobbet och såg på film. Blev två st och det blev väldigt sent  innan jag kom hem.

Underbar helg med mina vänner.. tack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0