Lägenhetsplanering

Idag har jag och Magnus varit lediga båda två.. Så då passade vi på att ta tag i åka till leverantören för golv och kakel. Vi har fått mail att vi ska välja allt innan nyår.. så det gäller att börja utifall det tar tid! :)

Det gick faktiskt ganska bra för att vara så mycket att välja! 3 timmar tog det, och då har vi valt kakel till golv och väggar på badrummet, plus en parkett till vardagsrum/kök och en till resten av rummen. Det är tur att vi är eniga i det mesta! :)

Sen var vi och valde duschkabin, toalett och flyttade på toaletten lite i förhållande till vad som står i ritningarna. Badrumsmöbler såg vi på men har inte bestämt oss än..

Gud vad glad man blir av sånt här.. även om det är sjukt svårt när man inte sett rummen ens! Längtar längtar längtar till inflytt!! :)

Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejsan,

så kul att planera en lägenhet. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och en jultävling som pågår just nu. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-12-13 @ 10:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0