Tråkigt!

Fick svar från Söderhamns fallskärmsklubb igår.. dom har inget flygplan den helgen vi är hemma, så det ser ut som att vi måste vänta med fallskärmshoppet! :( 
Det står på hemsidan att det är säsong april-oktober, och att man ska boka i tid för att få hoppa. Först försökte vi få hoppa i påsk när vi var hemma, men då hade dom inte startat än. Så försökte vi nu,  men då var det bara på helger, och så klart inte den helgen när vi var hemma.
Känns riktigt irriterande att lägga flera 1000 på nått och sen aldrig få hoppa!

Extra tråkigt när Magnus fått det i 30årspresent och inte kan utnyttja det!

Tycker dom kan skriva på hemsidan att det är väldigt begränsat när man får hoppa! Verkligen dåligt!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag tror att Norge just nu upplever en djupare dimension av ordet tråkigt. Jag hoppas att du och bestevennen din inte hade några anhöriga på ön och att Norge nu känner det stöd som strömmar från alla håll. Detta är verkligen helt obegripligt och oerhört och jag vill uttrycka mitt djupaste deltagande till dina nya landsmän.

2011-07-24 @ 00:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0