Perfekt dag

Det är mycket som ligger och irriterar och stressar i bakhuvudet nu. Vi ska få nya tider på jobb. Det innebär BARA korta vakter, och jävligt lite fri. Plus att vi måste säga upp folk. Vem, hur och hur mycket är det ingen som vet. Kanske har jag inte 100 % längre om 2 månader. :( Har sovit dåligt, drömt mardrömmar och vaknat 1000 gånger per natt. Troligen för att jag är stressad.

Därför har den här dagen varit helt underbar. Jag sov ganska länge.. sen låg jag och läste i några timmar innan jag tog mig upp för att äta frukost. Upptäckte att det var strålande sol ute så jag slängde på mig bikini och låg på balkongen fram till Magnus kom hem vid 16. Läste ut sista delen i Hungerspelen triologin. Rekommenderas verkligen!
Efter det träffade jag Linn och badade bubbelpool och pratade om allt som hänt sen vi sågs sist :) Avslutade med en middag på Picasso och en sväng för att visa upp lägenheten. Tack så mycket för att jag fått tänka på annat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0