Misslyckad skidåkning

Idag gick jag med på att åka skidor.. Har fortfarande lite ångest för det där. Men tänkte att jag har ju åkt i barnbacken förut.. så det ska väl gå bra. Så kom vi till backen, men den var stängd!  Så fick vi ta en annan barnbacke som var mycket smalare och brantare.. och jag blir jätteosäker.
Åkte två åk men sen ville jag inte mer. Tänkte att Sofia och Magnus kunde åka utan mig, men Sofia ville stanna nere med mig. Sa hon iallafall :P

Skäms för att jag är så feg. Ska försöka ta mig upp igen på tisdag. Nån gång måste jag lära mig det här!

Blev iallafall en bra avslutning på dagen med en timme på löpband och film med den bästa. <3
Sett Jag saknar dig, med Sofias systrar i huvudrollerna. Egentligen känns det som en film för lite yngre. Men det är en väldigt fin historia, och tvillingarna gör det jättebra! Grät flera gånger.

26 dagar till New York!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0