Woodbury common

Vilken dag! Upp kl 7 för att äta frukost. Har upptäckt att vi har en väldigt bra frukostbuffé på hotellet för bara 9 dollar! (50 kr ca). Där är pancakes, bröd, ägg, massa god frukt och inte minst, FRUIT LOOPS! :) Dom godaste flingorna nånsin. Det är dom jag kommer ihåg mest av resan till Florida 96. :)
Woodbury Common är som en liten by med bara outletbutiker! 220 butiker ca. Vi var där 8 timmar, och hann INTE med alla.. :)  Men lite shopping blev det allt!
Kopte bland annat 2 par Levisjeans för 240 kr styck, Elisabeth Arden 8 hour cream för ca 80 kr, en tröja från Calvin Clein för ca 300 osv. :)
Det var sjukt många märken, och hade jag vetat lite mer om dom så hade jag säkert shoppat mer. Man var liksom tvungen att välja ut dom butiker man tyckte lät intressant. Herregud vad trötta benen var sen.
Idag blir det Statue of liberty, Ground zero och Empire state building. :)

Kommentarer
Postat av: Mamma o Gunnar

Blir så avundsjuka :)Bra att ni rekar åt oss :)Kram

2012-03-07 @ 21:14:18
Postat av: Linda

Vad lusigt.. sista dagen i Thailand satt jag och TS och läste i en tidning om Woodbury Common. Vi hade aldrig hört talas om det men tänkte att det vore skoj att åka dit! Och nu har ni varit just där =)

2012-03-10 @ 20:02:21
URL: http://lindaslykke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0