Ålesund

Den här veckan har gått väldigt fort.. Jobbade måndag till onsdag bara, för att sen sätta mig i bilen med Magnus mot Ålesund. Anledningen var inte speciellt rolig, hans morfar har gått bort och vi skulle på begravningen. Men det blev iallafall några fina dagar där uppe. Mycket fin begravning!, Det var kul att träffa släkten och  få höra massa gamla minnen och historier.
 
När jag kom hem blev det Twilight med Camilla. Filmen var väl sådär, men mysigt att hitta på nått ändå! :)
 

Ikväll är jag ensam hemma. Magnus är på julöls-testning hos en kompis. Räknar med att jag får hem en man som är fullerull inatt. Dom har 19 olika öl som ska smaka och betygssätta..  :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0