6 veckor

Jahapp, då har Sofia lämnat mig för Sverige i 6 veckor. Hon ska göra färdigt sin frisörutbildning i Sthlm. Hon är redan saknad! Anders som har varit på besök i 2 veckor har också åkt hem till Sverige. Ser ut som att han tycker att Förde är helt okej och tänker söka jobb här. Inte ens regnet kunde skrämma honom! :P
 
Här har det snöat ganska mycket, och eftersom det är minusgrader så ligger allt kvar. Är ganska fint att se på om man sitter inne i värmen.. men att vara ute är ingen höjdare!
Eftersom jag har bekkenløsning eller foglossning på svenska så är jag lite extra orolig med den här isen. Gör redan ont när jag går.. har ingen lust att halka och sträcka musklerna eller nått. (Eller ramla på magen för den delen.) Men har varit duktig och köpt broddar idag. :)
 
Första fysioterapi/sjukgymnast-timmen idag. Fick några övningar jag ska göra för att stärka bäckenet. Sjukskriven en vecka till, sen ska jag gå på 50 % och försöka jobba så mycket jag kan. Känns faktiskt ganska bra. Har börjat klättra på väggarna av att bara gå hemma.

Bilstol köpt! :) Nu börjar vi bli förberedd på att lilltrollet kan komma!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0