Ooops

I två dagar nu har jag anklagat Magnus för att vara en mjölktjuv. Vi hade en halvfull liter mjölk dagen innan, men när jag skulle ta mjölk i mitt morgon-te (väldigt viktigt) så fanns den inte där. Å inte hade han köpt ny eller sagt att han tog sista. Han påstår då att han inte druckit nån mjölk.. men det säger väl sig själv att det är han när jag inte dricker annat än i morgon-teet mitt?!
 
Idag fick jag svaret..  Stackars Magnus är oskyldigt anklagad.. och jag har en känsla av att det är jag som är boven!
 

Kommentarer
Postat av: Eken

HAHAHAHA ujujuj. Graviditetsförvirring

2012-10-27 @ 11:05:00
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: Cissi

Haha, kan lätt bli sådär ibland :)

2012-11-12 @ 09:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0