Life is all about firsts

Såg en film för nån dag sen som handlade om en (helt galen) tjej. Hennes liv handlade om livets "första gånger". Det är något jag tänker ta efter, och nu skriver jag i min första riktiga blogg. För henne handlade det iofs om första gången hon knullade sin styvpappa och såna där saker.. Det är inte riktigt så extrema grejer jag tänker räkna :)

Just nu sitter jag med en handduk på huvudet och funderar på vad jag ska göra först. Åka till skolan för att kolla om man kan få nå sommarjobb eller gå till World Class för att gymma. Har träningsvärk i hela kroppen redan men vad gör väl det. Måste ju vara fit i sommar. ;)    Ska på beachturnering i helgen... i Södertälje.  Tur att det är i en inomhushall säger jag, för det skulle snöa i helgen. Ska spela med Sigrid, det ska bli kul :)

Nästa helg är det inflyttningsfest oxå. Har faktikst ingen lust att festa..men det kommer väl. Kanske lite sliten efter kryssningen.

Helgen efter det är det Ledar Camp i Rättvik. Ska bli grymt kul!

Helgen efter det (12-13 maj) Kal & Ada, inomhus turnering i Göteborg. Vi är 12 st som åker och det blir mycket spelande och så är det sista helgen med gänget. Sen kommer vi splittras känns det som.. :(

Sen är det Student SM i beachvolleyboll. Ska spela med Mirjam.. SM guld, here we come!

SEN ÄR DET SOMMAR!!!!!!!!!!!

Ska försöka skriva i bloggen ofta. Skäll på mig annars!

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Kalle (ledarcamp)

hallå! Så himla 2000-talet att ha en egen blogg! =) Jag kommer följa den iaf, keep up the work! kramar

2007-04-18 @ 23:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0