The bläckfisk dance

Helt otroligt va sköna dom är. Jag var ju på kryssning i fredags så jag missade Talang 2007. Men det är tur att youtube finns!! :)   http://www.youtube.com/watch?v=rV3P-9WcGsE
Jag kan kolla på den hur många gånger som helst.   Var en grymt söt kille som dansade den för mig i kön till heartbreak i lördags oxå. Nästan lika bra som orginalet :)

Annars då. Jag var och bollade i boulongen med Sigge igår. Kallt som tusan var det. Men kul! Skulle ha gjort massa annat men fick ett mycket obehagligt samtal på förmiddagen..  så jag orkade inte göra nånting efterråt. Var nån som hade ringt idag igen på skyddat nr.. men då tränade jag. Ringer hon igen måste jag polisanmäla.. men det kommer ändå inte spela någon roll. Dom kan säkert inte göra nått ändå. :(  Känns inge roligt iallafall. Jag känner mig iakttagen. Är nog bara nån som drygar sig men man vet ju aldrig.

Imorse ringde Hanna och ville äta lunch. Alltid lika uppskattat med 3-4 timmars ätande och pratade :)  Vi har konstaterat att alla snyggingar börjar titta fram nu när våren kommer. Vart har dom gömt sig hela vinterhalvåret när man varit myssugen?

Jo å så har man lyckats gjort en vän arg idag. Blir så när man bryr sig för mycket. Jag ska sluta säga vad jag tycker å bara prata bakom ryggen om det som alla andra.

Roligt att se att jag har en läsare iallafall... Kalle..  hade du tvivlat på att jag är väldigt trendig eller? :P   Snart är det dax för camp. Laddad?  :)

Gym och gratis frukost på world class imorron kl 8.00.. nån som vill med?

Kommentarer
Postat av: Eken

Hehe... det smittar av sig den här sidan.

2007-04-21 @ 16:23:02
URL: http://ekens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0