Då var det klart!

image52



Jag har fått jobb!!   8-10 veckor ska jag sortera ull på ett slakteri :)   Äntligen en chans att reda upp mitt liv pengamässigt :)  Eftersom Malin plötsligt drog sig ur har jag letat över typ hela världen efter en tjej som ville åka med mig.. Dom behövde två st..  och va det bara jag skulle dom ta ett annat par. Men nu så.. En Anna från Borlänge ska jag åka med..  Vi ska träffas första gången nästa vecka. Sen ska vi bo med 2 andra som jag inte har en aning om vilka det är. Men det ska bli jättekul.. Nya vänner :)
Sen kan jag komma hem och spela med Sätra kanske. Det finns en volleybollklubb där i Førde som vi ska till. Ska försöka träna lite med dom om dom har nått damlag. Såg lite ut på hemsidan som att det bara var killar...

Ikväll är det reunion med simmargänget! :)  Ska bli så jäkla kul att träffa alla...även om det inte blev så många som kunde komma. Sen imorron är det Open i Uppsala. Ska spela me Evelina, vi ska va grymma :P

Kommentarer
Postat av: Sofi

Grattis till jobbet då! Där försvann hoppet att du kaaanske skulle vara kvar hos oss...
Igår kom det förresten ett brev från TV4 där de skrev att Grisa-Petter haft lunginflammation under sommaren då inspelningen skulle vara, men att han förmodligen ska vara med nästa år i stället. De undrade om du trodde att fortfarande skulle vara intresserad då. Är du det tror du?

2007-08-25 @ 20:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0