Here we go again

Nu så har jag väl tagit mig ifrån den västa krisen.. :) 

Veckan som varit har jag varit i farten hela tiden... inte fått en lugn stund. Jobbat mycket..  Den enda soliga dagen den här veckan jobbade jag 7-21..  det var ju lagom roligt.  Har gjort två nya  "firsts"!   Jag har rullat håret på en tant!! Och gett insulin. Det här me hårrullningen var ångestframkallande. Jag har lixom inte ens sett nån som rullat håret...  å så vill hon ha det så perfekt. Hon fick oxå magsår när jag sa att jag aldrig gjort det nån gång!  Men det blev så bra! Jag fick jättemycket beröm sen :)
Insulin var oxå väldigt läskigt...  jag som är spruträdd!! Men men.. det gick det oxå. Hade ju en ordinarie med mig som guidade.

Fredagen var tokmysig.. först åkte vi och handlade på¨Ica Maxi när jag slutade..  Sen skulle jag å asp åka till Anders å Lisa å äta tacos. Lisa hade ju ätit sibylla så klart.. :)  Jag åt JÄTTEmycket och satt med en boll till mage när Anders tycker att vi ska åka och spela beach. Kollar ut genom fönstret och det är klarblå himmel.. hmm jaa efter lite funderande så går jag väl med på att spela även fast jag helst hade legat i soffan hela kvällen. Klockan var ändå 8 så..

Typ 10 minuter efter att vi kom till planen började det regna... mycket!! Men jag gillar ju regn så jag brydde mig inte så mycket..  Förlorade alla set mot anders å lisa.. till slut gav vi upp. Hem å så skulle vi kolla på Die Hard 4 hos Asp.. men jag somnade efter 15 min eller nå. Tydligen var den bra iallafall :)

Jobbade några timmar på lördagen sen var det dax för utgång igen.. Jätterolig fest tycker jag :)  Sen skulle vi på krogen.. och jag å Kristin tänbkte att vi skulle mingla lite för en gångs skull. Gick några varv..men kom snart på att det va tråkigt folk där. Så vi gick till Hang Loose. Jag hade ju inga pengar.. så vi drog en fuling å bara gick in... visade stämpeln från Sun City lite snabbt bara :)
Men men..  det bästa dansgolvet va inte öppet.. och det va inge roligt folk där heller..så då  gick vi till goya. Å Gissa om nån blev glad när hela brynäs va där. :) Förresten så gjorde vi samma sak där... Betala är överskattat!! ;)   Nån hade ju sett Bäckis i hudik idag så vi va ganska säker på att han inte skulle va där. Men oj så fel vhade. Han va där..å han va full.   Kristin till å med pratade lite med honom.

Idag har ja lite lagom ångest.. och är alldeles för pigg...vaknade kl 8 :(

Ses på beachen idag!


AAH  just ja!! ASP!!!  Det va ett gäng utanför McDonalds som gick å sa shake and bake!! Jag blev helt till mig så jag fick va med i deras gemenskap! :)  Fick till å med en kram! hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0