Finally

Äntligen lyckades man ta sig vidare från gruppen i en challenger! :)  Efter att ha spelat en match SKITdåligt mot de första rankade så vann vi våra 2 återstående matcher med 2-0 och 2-1. Så jävla skön vinst mot andrerankade i gruppen :)    Sen tog det stop mot Agnes och Karin i Semi.. men vi tog ett set iallafall! :) Dom gick till final sen oxå så.  Sen var det dömning å så åkte vi hem. Var inte hemma förrän vid 9.. å då kom Anders å Lisa och började dricka öl hos mig. Jag fick i mig en öl sen gick vi på Interpool och spelade biljard. Jag var klart sämst fast jag hade druckit minst :)  Peninha och Cissi kom dit.. så när Eken , anders och Lisa gick på krogen stannade jag där och pratade lite med dom. Det var roligt att umgås lite me "gamla" kompisar. Har inte träffat Cissi på ett år nu eftersom  hon bott i Karlstad.. men det lär bli mer av det nu känns det som :)

Nu ska jag åka och jobba vak igen..  sista dagen nu tror jag.. sen blir det hemtjänsten. Mitt schema startar på tisdag..  Börjar med 2 dagar 7-12.30.. helt okej tycker jag! ;)

/Petra med träningsvärk i varenda liten muskel

Kommentarer
Postat av: Mirre

You go girl!

2007-06-18 @ 17:44:21
Postat av: Cissi

Det kan du slå dig i backen på!!! Mig blir du inte av med ;-)

2007-06-18 @ 17:58:38
URL: http://cissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0