Fish fetish

En helg med utgångar som vanligt då. Den här gången behöver jag inte så mycket tid till att skriva om det. Jag kommer nämligen inte ihåg nånting typ :)   Fick sprit av mamma som  hon köpt i Prag. Ojoj va dumt det är att dricka sprit. Usch va mycket dumma saker jag berättat för folk :)  Bäst är ju att man har ett signalement hos polisen. :P   Som nån sa innan...  den här kvällen kan bara sluta på 2 sätt. Antingen blir det skitbra..eller så blir det katastrof. Antingen trekant..eller fyllecell. Vi lyckades nästan med båda! :P    Det tog 2,5 timme att gå hem från HeartBreak..  slå den ni! 

Sigrid MÅSTE vara ensam om att ha en fish fetish iallafall... hihi.
image43



Midsommar var mindre lyckat. Hade kunnat vara skitkul hos Emilia om man varit på humör..  Men hade lite för mycket annat att fundera på. Vid 11 var vi hemma hos mamma och åt potatissallad :)  Så skönt att sova ut. Undra varför midsommar ALLTID blir fel..  är väl typ 7 året nu  :)  Påminn mig om att sitta hemma med en film och massa cola nästa år. Det går ju inte att misslyckas med.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Du, de blir dyrt de.. ;oP Men för rätt pris är allt möjligt.. hehe

2007-06-26 @ 11:30:47
URL: http://nordan79.blogg.se
Postat av: Stefan

Föressten, inte så jag till dig på HB inte.. Eller gjorde jag de.. Hade inte så bra koll jag heller lär jag erkänna.. hehe

2007-06-26 @ 21:38:37
URL: http://nordan79.blogg.se
Postat av: Eken

Var det bara 2½ timma?? hihi
Bra gjort ändå. haha

2007-06-28 @ 10:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0