Nervös

Börjar bli nervös för imorron!! Imorgon börjar mitt sommarjobb på riktigt.. jag ska åka runt själv till tanterna å gubbarna. Tur att dom är så himla underbara! :)  Men jag är mest nervös för att man ska göra fel med medicin å grejer.
Har nyss ätit nyponsoppa och glass med eken och kollat på film. Jaaaa Mirjam.. det finns kvar åt dig! :)  Massvis!    Var ju egentligen Mirre jag köpte nyponsoppan för... för att vi skulle ha myskväll...men det blir ju aldrig av och jag va så sugen.. Så då får de bli så.

Jag kanske har hittat nån som vill hyra min lägenhet från augusti!  Då sparar man in lite pengar där oxå då. Jag hoppas verkligen att det här vänder snart.. jag hatar att va utan pengar! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0