Open your eyes

image40


Haha jag är kanske världens sämsta. Jag har gått in i en taxi. Som stod stilla. Utan förare som tur var :)
Måste ju berätta bakgrunden till den här händelsen....
Hade avslutning med volleybollen igår..  Så först spelade vi lite inomhusvolleyboll..det var väl inte så där jätteroligt..   Sen iväg till Sofi. Efter mycket om och men så hade jag grillat fläskfilen till mig å eken..  sen så åt vi, drack vin och hade trevligt. Carin körde å så drog vi till stan. Helt plötsligt slog vinet till å jag å mirjam tjatade till oss att gå på bilagan! :)  Eken å Woxlin var mycket skeptiska!  Vi va så jävla dåliga när vi sjöng!! :) Men men..det är tanken som räknas. Men dom stängde kl 1 så vi va tvungen att gå vidare.. Gick  till Heartbreak.. men det va baaaara studenter. Kom in gratis iallafall. Då får det va hur dåligt som helst :)   Sen blev det efterfest hos woxlin. drack lite mer vin. Vilket va väldigt korkat eftersom jag skulle upp å jobba!   Aja..me vid 4 är det dax att gå hem..och jag å Sigge å Moa går längs vägen..  Jag är jättetrött.. så jag blundar medan jag går..å helt plötsligt går ja rakt in i en taxibil!!! Hahaha!   Somnade ganska fort när jag kom hem kan jag säga.

Jobbet har varit grymt jobbigt idag..  fått duscha ansiktet med kallvatten hela tiden för att hålla mig vaken.
Inte hade jag med mig nå mat heller.. 

Har kommit på att jag måste försöka ändra på hur jag är. Jag bryr mig om alla alldeles för mycket och så ställer jag bara till det. Måste sluta dricka alkohol oxå..  Allt kommer ut helt fel då.

Imorgon är det partnerjakt till i helgen. Måste spela om ja nånsin ska kvala till SM :(

C ya at the beach!

Kommentarer
Postat av: Eken

Dags å skriva nått nu!!!!

2007-06-12 @ 10:10:14
Postat av: Sofie

Tack... men det har varit tunt på skrivarsidan sedan dess. Du är desto bättre på den biten. Och där har du också en trogen läsare. Ska bättra mig nu jag också. Allt bra?

2007-08-11 @ 18:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0