This is why I'm hot

Lejonet


Du tar chanser utan att tveka.
Kärlek: Det här blir en riktigt het och ljuvlig sommar för dig. Du får massor av chanser att förbättra ditt kärleksliv, och du tar dem utan att tveka.
Sex: Du satsar mer på känslor och mindre på sex. Det är först under sensommaren som du har lust på allvar, och inte ens då är det viktigt för dig.
Äventyr: I augusti vill du uppleva saker, och gärna resa. Under resten av sommaren vill du egentligen bara vara lat och njuta av att göra ingenting.
Bästa sexdagarna: 2/7, 16/7, 12/8.

Det låter ju riktigt bra det där... Men att nu på måndag skulle va bästa sexdagen kan jag inte tänka mig.. vem fan skulle det va med lixom?

Mycket som hänt nu..  Mycket som inte blivit som man tänkt sig. Undra varför jag alltid hamnar i en situation där jag ger kärleksråd till någon jag tycker om. :(   Men orka gräva ner sig..det är ju sommar.

Imorron kommer Johanna till Gävle!  Så då ska jag och Cecilia Andersson och Cissi Fredriksson gå och fika me henne på stan :) Å kanske Heddan. Sjukt kul :)   Senare på dan bär det av till Örnsköldsvik. Ska spela challenger på söndag.. Åker dit med Elin Warner och Helen Kjellman.. å dom lär ju gå till final..så det kommer bli sent hem på söndag kväll. Ska bli kul ändå.. det är ju Rix FM festivalen där uppe nu..och hamnfesten.  å vi får gratis inträde :)
Ska bli skönt att tänka på nått annat.

BÄST AV ALLT!! PÅ MÅNDAG FLYTTAR KRISTIN HIT!!!! :)  Då ska vi supa varje helg och ha sex med as many as possible on one night. Det man inte kommer ihåg har aldrig hänt. Hihi. Eller kanske inte. Kanske ska vänta med det till helgen innan jag drar till australien.. så folk hinner glömma det tills jag kommer hem :P

Idag har jag namnsdag..  tack alla som kommit ihåg mig! Är väldigt imponerad!  

Kommentarer
Postat av: Kristin (Hudik)

Blir en skitbra sommar:-)Känns som jag fått en ny spännande stämpel innan jag ens kommit till stan:) Vi får spara vårt frigjorda beteende till Augusti så du kan dra efteråt...och jag får klippa mig å skaffa ett jobb:-) Puss

2007-06-29 @ 19:56:46
Postat av: Stefan

Grattis på namnsdagen!! =o)

2007-06-29 @ 20:25:36
URL: http://nordan79.blogg.se
Postat av: Mirre

Good luck u schmuck!

2007-06-30 @ 15:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0