Time passed by

Händer inte mycket nu inte... Eller ja. Nu ljög jag. Inget jag vill skriva om i bloggen! ;)      var till Umeå i helgen och spelade challenger. Va rätt tråkigt att köra dit själv men va gör man inte  :) Va skitkul att spela iallafall! Även om det bara blev 2 matcher. Kommer bli fler turneringar me Fia känner jag :)   Sen var det bara att brassa hem i Jesses bil. Skönt med AC!  Kom hem strax efter 7 och åt grillat hos Maria... sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig ordning för party. Dom flesta va redan lite lulliga då :)  Lekte snurr flaskan.. och herregud va man fick veta saker om folk! :) en chockerande kväll :P
Men sen va det slut... dom andra gick på krogen.. men jag orkade inte. Har inga pengar heller.. å fast jag fick erbjudande från 5 olika att dom skulle bjuda mig så kände jag att ja måste sluta låta folk bjuda mig hela tiden :)   Var ganska skönt att komma hem till sängen och för en gångs skull vara pigg på jobbet! 

Nu har Kristin skrivit kontrakt på lägenhet!! Snart kommer hon hit å då ska vi hänga på Java hela dagarna! Wihoooo!

Ledig idag och imorron.. ska bli skönt. Ska till gymmet nu snart...för första gången på typ 3 veckor..  har varit för lat..  Sen ska jag försöka va med Malin imorron. Å sen på kvällen till Tierp och titta på matchkläder med Evelina. Sen träna :)

Kommentarer
Postat av: Kristin (Hudik)

Ja Gävle, snart kommer jag!:-) Har ordnat stämpelkort på JAVA, får var 3046:e Festis gratis!!

2007-06-13 @ 12:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0