Dopingkontroll

Ja, tydligen så är det nån som inte tror att IK Sätra kan vara så bra som vi är, för idag kom det 3 st dopingkontrollanter från riksidrottsförbundet till våran träning!! :)    Jag, Lisa, Carin å Simone blev testade, det var stickprov. (jag såg väl starkast ut!?) :P    

75 ml skulle man kissa. Det är väl lätt tänker ni. men det är det INTE. hade ju druckit rätt mycket vatten under träningen så jag va lite kissnödig när vi kom in. Så fick man sitta på toaletten med en tant som kollade att man inte fuskade. 50 ml fick jag ihop!! Jaha tänkte jag det måste ju räcka ändå. Men nej då.. då skulle vi stanna kvar tills det kom upp i 75!! jahapop. bara att dricka vatten då. Drack en liter..gick runt lite, hoppade lite och kände mig lite kissnödig igen. mmm visst. ungefär 6-7 ml fick jag ihop. Jaaahapp.. Drack 1,5 liter till, hoppade, sprang, gjorde situps. Inget hjälpte. Fick tips av Kristin att man skulle va kall. Så vi gick ut i kylan. Inget hjälpte. Började få lite ångest eftersom larmet i hallen går kl 22.30. Men 22.22 kissade jag igen å då kom plötsligt massvis!!!  

Nu har jag kissat 2 ggr redan sen jag kom hem.. *suck* Kommer väl inte kunna sova inatt.

Tur att man inte dopat sig iallafall..då hade man väl legat å kallsvettats hela natten :P

Kommentarer
Postat av: Kristin N

Hahaha sovit bra i natt??

2007-11-23 @ 08:50:23
Postat av: Cissi

Ja visst är det jobbigt att behöva kissa på beställning!!! Jag blev testad i sundsvall tillsammans med A-K Kammerling :-/ Fick lite ångest, jag behövde ju inte gå på toa. Men vilken lättnad när det går! hahah

2007-11-23 @ 13:01:33
URL: http://cissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0