Taking control of things

Nu har jag tittat på alla befintliga avsnitt av dexter så nu har jag lärt mig att ta tag i saker själv. :) Så nu har jag schemat planerat för helgen. Allt för att inte vara ensam.
Fredag: Jobba 8-14   (paus för mat och sova middag) Träning 19-21. Sen tacos med Eken och Peter. Å film så klart.
Lördag: Match 15.00 mot Skellefteå, sen med Lisa och Anders till Lisas mamma på kalkonmiddag!! Så jävla gott!
Söndag: Match mot Norsjö 13.00

Idag har jag inte gjort mycket. Legat i sängen hela dagen, förutom när jag åt lunch med Mirjam på wokcafét. Skönt med lite skitprat och catching up. Kom hem, badade och sen sängen igen. Sen volleybollträning så klart.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahah, ja det tror jag med. Hon lyssnade på dig :-) Synd på vår promenad dock. Vi får ta det i morgon kanske? Blev ju ingen sömn för oss i natt, Tia bara vankade omkring.
Kram

2007-11-20 @ 15:47:38
URL: http://cissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0