happy again

Eftersom ni var så snabba med att kommentera så får ni ett inlægg lika fort oxå :)

Fest i helgen.. tog det lugnt på lørdag førmiddag.  var på stan en svæng bara. Sen åt vi pizza hemma och jag tog min førsta grogg. Anna va lite sugen på att festa men hon blev før trøtt och var chaffis ist'ællet. Åkte till Marius...en av terjes kompisar. han bodde i VÆRSTA lægenheten!!! Hur fint som helst med allt i vitt och spiraltrappa både uppåt å neråt...  3 våningslægenhet ær det inte ofta man ser :) Å så ett sprillans køk med alla finesser. Lægenheten hade kostat lite øver 2 miljoner.. Å låg alldeles vid vattnet. Vill ha! :)
Fick med mig chefens sambo dit..  hade jættekul!! :)  Lærde norrmænnen 7an..vilken många av dom førbannade mig før dagen efter! hihi. Alla blev ganska fulla.. :P   På krogen blev det som det ofta blir hemma i gævle..  vi gick till baren.. haley bjød på en øl..sen gick vi till dansgolvet før det va The way you are..  å det visade sig att haley å jag hade samma musiksmak. GRYM DJ førresten!!! 

Søndag...  en skvætt...eller MYCKET fylleångest eftersom ja ringde nån ja inte borde ri9nga till kl 2 på natten.   Hængde lite hos Eivind å Haley och kollade på tv å åt gulrotskaka..  morotskaka alltså.. å sen blev jag å anna bjudna på Kina :)   Av Johann och Terje.. Kændes som en dubbeldejt men vi har sagt många gånger att dom inte kommer få nå i gengæld! ;)

Got to work!!
puss

Kommentarer
Postat av: Mirre

Shit vilken uppdatering...nu ligger man i lä.. låter som du har det bra, lite för bra tycker jag...snälla säg att du längtar hem...pliiiis! =)

2007-10-08 @ 17:14:01
Postat av: eken

Ähh du vet.. jag har lagt det där livet bakom mig nu.
Nu ligger jag mest hemma å pillar naveln och ser tjock ut :P
hmm......

2007-10-09 @ 10:25:37
URL: http://eken
Postat av: Cissi

Klart du måste testa afro express!! Jag kommer tvinga med dig sen när du kommer hem. Riktigt roligt!! :-)
Överraskningshelgen- Toni fyller år nästa vecka och vi har varit tillsammans 2 år då. Så på lördag åker vi ner till sthlm och bor på hotell :-) Har biljetter till "Rivierans guldgossar" på Cirkus. Och han har inte en aning!! :-)
Kram

2007-10-09 @ 15:47:26
URL: http://cissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0