Miss u

Jaaaa Mirjam! Det ær klart att jag saknar er!!! Saknar Roxy som tusan!! Så saknar ja alla galenskaper med laget.. saknar træningarna och så saknar ja långfika med Kristin och filmkvællar med aspen. :)
Det ær många som tjatar att jag ska stanna. Mest han som ær Førde Volleyballklubbs "Conny". Han tjatar typ varje træning att jag ska skaffa licens hær och spela :)   Men jag skulle inte tro det.. før då komemr ja få nån konstig position...   Træningsmatchen fick jag spela CENTER! Å på træningarna pass mest. Dom saknar både centrar och en bra passare. En træning var det 7 st dær.. och alla var vana att gå vænster spike haha.

Just ja.. måste ju berætta att jag ær stoltare æn nånsin øver min taturering!!  Bockar ær bland de finaste djuren som finns! Ja inte alla så klart.. men shit va fina vissa ær. Småbockarna ær mina favoriter.. dom ær typ en meter høga och me små søta horn :)    Synd bara att bockar luktar så extremt æckligt!! Man kænner direkt nær bockarna kommer in i fjøsen. Innan man ser dom vet man att dom ær dær.

Å tack før omtanken alla men jag jobbar inte ihjæl mig :)  Å Kristin jag kommer inte se ut som en sticka nær jag kommer hem!!  Æter massvis hær!! Gratis mat och efterrætt varje dag vi jobbar øvertid! Men har iallafall passerat under 67 nu.. æven om det var bara før två dagar :P

Kram


Kommentarer
Postat av: din enda yngsta syster

nu har jag hittat mig hit också.. funkar inte så bra bara, köpt data men internet fanns det inge pengar till för tillfället, så jag snor grannens, seegt. Hoppas allt går jätte bra, oroa dig inte för roxy, jag ska åka och kidnappa henne nån dag. Jobba nu så jag kan låna en slant sen ;) Kramen

2007-10-11 @ 23:50:14
Postat av: Cissi

Mäh...
Kom hem snart! stanna inte! Du ska följa med oss och köra Afro :-)

2007-10-12 @ 10:53:50
URL: http://cissie.blogg.se
Postat av: Evelina

HEEJ!
Vill bara att du ska veta att jag läser din blogg ibland.. måste ju hålla koll på vad du har för dig där borta! :) Hoppas allt e bra och att du trivs! Vi ses hoppas jag. Kramar Evelina

2007-10-13 @ 12:17:04
Postat av: Sofi

Chit ba - center! Nu får Miriam och Carin passa sig vill jag lova :-) Fast de var grymma i helgen - det var vi allihop, särskilt på söndan.
En annan fråga: Klipper ni getter också? Vad gör man i så fall av deras päls? Jag blev bara så nyfiken eftersom du tar hand om småbockar och så blev jag lite avis för de är verkligen ursöta. Jag brukar släpa med mig barnen som alibi in i gethagen på Furuvik för att få sitta och klappa de små sötisarna!
Ha de! /Sofi.

2007-10-15 @ 08:26:21
Postat av: Eken

Jag har ju inte varit hemma!!! Pilutta diiiiig!!

2007-10-15 @ 09:07:49
URL: http://Eken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0