Fredag!!

Hur underbart ær det inte med fredag.. aldrig har jag uppskattat ledighet så mycket!
Idag har jag faktikst ett lite lugnare jobb..  springer å tømmer korgar med ull...  mycket lugnare. :)

Igår kørde vi på en hjort. Chefen kom och hæmtade oss tidigt på morgonen å vi var lite sena så han gasade på. Alla hær kør som dårar. Så såg jag en hjort vid væggrenen vilket inte ær så ovanligt nu..det ær hjortjakt så vi har sett hjort varje morgon. Så sa jag akta.. men det va ganska långt ifrån som jag såg den.. men så saktade han inte in..så då sa jag høgre AKTA! å pekade.. men han kopplade ændå inte så det blev en tværbroms och vi fick stopp på bilen efter att vi lite lætt dunsat in i hjortens bakben. Nu har jag lært mig att jag ska skrika PASS OPP istællet hihi.

Igår var førsta volleybolltræningen..  var ganska trøtt efter en dag på jobbet så det gick inte så jættebra. :)  Det var en tillfællig trænare..  den riktiga (gubben) som jag pratat med kunde inte. Så vi hade Geir. 195 cm, jættefin och norges bæsta spelare :)   Hade spelat proffs i Polen førra året men kommit hem iår før att spela med Førde. Han såg ut ungefær som worldtourspelarna på magen... HUR mycket muskler som helst.. och værsta brytar trøjan..så klart! :P  Anders å Skuggan..   ni har lite att jobba på! ;)  Ah just ja.. jag ska få følja med och spela en førsæsongsturnering med Førde næsta helg i Bergen.. bo på hotell å grejer. Å ikvæll ska vi spela træningscamp (match) mot Gutter 16   :)  Vinna ska vi.  Ær en landslagstjej med i laget.

ÅÅÅÅH nu måste jag tillbaks å jobba igen. SNART HELG!!!!!!

Puss! Saknar er!

Kommentarer
Postat av: Eken

Du skulle bara VÅGA träffa en norsk gutt å bli kvar där!!!!
Its a no no!

2007-09-14 @ 15:11:47
Postat av: Kristin

Haha, det börjar ljusna därborta bland regnbyarna hör jag:-) Låter perfekt det där, lycka till med lirandet. Saknar dig, kram.

2007-09-14 @ 18:44:27
Postat av: Kristin

Saaaknar deej...:-(

2007-09-15 @ 17:48:20
URL: http://brynas.se
Postat av: Johanna

Tja! Hur länge ska du vara i Norge egentligen?

2007-09-18 @ 22:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0