Last minute girl

Japp...då var jag klar med hygienkursen då. Äntligen..fan vilken tid den tog. 80% rätt skulle man ha, och jag fick 86.  Räcker bra det. Sköt på avfärden lite..  orkar inte vänta i Sthlm så länge. Så nu är tid för avfärd 20.00

Är med blandade känslor jag åker. Känner mig ensammare än nånsin. Fast jag vet att jag har massvis med vänner som inte vill att jag ska åka. Men varför har jag ingen som ligger å håller om mig å inte vill släppa iväg mig för? Förvirrade känslor. Vill ha men ändå inte. Skulle ändå inte funka.

Nu måste jag åka upp på PFV å skriva på papper så jag får lön när jag är borta.. ringa Alfakassan skulle jag gjort oxå.

Har nästan packat klart. Får inte plats. Ganska deprimerande att packa ner vinterjacka sockar, vantar osv. Har inga vinterskor heller.. hur ska det gå?

Aja.. det löser sig. Det löser sig alltid.

Will miss u!

Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det kommer gå bra ska du se! Trist bara att du åker :-( Men du blir ju inte borta så länge. Lycka till! kram

2007-09-03 @ 16:23:25
URL: http://cissie.blogg.se
Postat av: Kristin Nylander

Saknar dig redan!! :-(

2007-09-03 @ 21:11:31
URL: http://brynas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0