Ooops I did it again

Nær vi var i Australien så jobbade vi i Tully. En håla med ungefær 10 000 invånare.. och den regnigaste staden i hela Australien. Nu har jag gjirt det igen. Førde ær tydligen den stad i hela norge som har  mest uppmætta nederbørd. Bra jobbat. Det har regnat konstant sen vi kom. Ibland bara duggat, så det gør inte så mycket.

Jobbet går bættre och bættre. Nær man kommit in i det ska det inte va lika stressigt har jag hørt. Ær tveksam. Klipparna ær grymt snabba och vi måste hænge med annars blir dom tokiga. Dom får betalt per får :)

Lukten ær inte så hemsk dær vid ullen..  så vi klarar oss. Ær grymt fint hær i Førde. Vartit vid ett vattenfall och gått runt lite. Igår gick vi en svæng på stan efter jobbet... Jaja hur kul kan detvara i en sån liten stan sæger ni.. men det ær extremtmycket affærr hær. Bikbok, Kappahl, Carlings, HM jaa..alla som finns i gævle.

Nu ær lunchen slut..

Skriver så fort jag kan.

SMSa gærna!!!!


Kommentarer
Postat av: Kristin Nylander

Hihi ja hörde precis igår att det regnar jääättemycket där du är! Då uppskattar du Gävlevädret när du kommer hem... Blogga på gumman! Kram

2007-09-07 @ 14:40:02
Postat av: Mirre

bääää

2007-09-07 @ 18:16:45
Postat av: Cissi

Skönt att höra från dig!! Kiommer nog gå bra till slut det där ska du se. Kan du ta med ett lamm hem åt mig sen?? :-)

2007-09-09 @ 09:39:32
URL: http://cissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0