Träningshelg

Jag sitter och äter frukost.. Klockan 8 på morgonen. Det är den enda gången då jag inte tycker om att äta. Men vad gör man inte..ska träna 3 timmar nu så det känns som att man behöver lite energi. Havregrynsgröt äter jag.. och jag hade inge sylt, så då testade jag nått en av mina tanter äter varje kväll...med honung!  Faktiskt ganska gott! Efter gröten hårdmackor med ost och oboy till.  Låter bra iallafall. Hade inget annat hemma.
Jag har sån grym träningsvärk i benen sen i torsdags. Gymmade efter träningen. Tänkte inte på att det va bara 2 dagar till träningshelgen. men men..

Var på innebandy igår..  Alba vann med hmm 7-6 eller kanske 8-7 i sudden.  Va kul att göra nått nytt en fredagskväll. Sen såg vi Quentin Tarantino's Death Proof. Sjuk film!  Fast bra tycker jag!

Ett litet filmklipp från husvagnen på Åland.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0