Beachpremiär utomhus!

Eufori, känsla av lycka som bland annat kan framkallas som en berusningseffekt av vissa droger.

Det är den översättning av ordet Eufori man kan få på Wikipedia.
Jag behöver inga droger. Jag har beachvolleyboll!

Stickningar i tårna
Sand i ögonen.
Sand mellan skinkorna trots att man haft både shorts och långbyxor på
Händerna torra och lika lena som sandpapper

ÄNTLIGEN är beachsäsongen här!

image102image104
image105



Har även städat vägar 3,5 timme idag. Det var en tråkigare historia så den orkar jag inte berätta om. Hittade iallafall inget lik.

Imorgon ska jag jobba, bada på Fjärran höjder med Kristin och Rasmus.. och sen om vädret tillåter.. BEACH igen! :)


Kommentarer
Postat av: Kärstin

Vilken underbart vacker dikt.

2008-04-18 @ 23:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0