God morgon

image106

Så konstigt det blev igår. Klockan halv 11 skrev jag till Kristin:
-Usch snart somnar jag.
-Ja men gå och lägg dig då!
-Ja jag ligger redan i sängen

Så började jag fundera. Jag var för en gångs skull trött tidigt. Hade spelat beach i mer än 3 timmar, och sen badat badkar. Varför somnade jag inte tidigt för en gångs skull? Brukar annars inte va trött förrän vid 2-3 på natten.. å det blir ganska jobbigt när man ska upp före 6.
Så skrev jag till Geir.
-Jag ska nog sova nu.
-VA! Petra.. SOVA? :)

Jaaa gud va skönt tänkte jag, stängde av datorn och blundade. Sen sov jag!!!!! :) 
Men sen så har ja sovit oroligt ändå. Vaknade första gången kl 2 och hade känslan av att jag försovit mig. Insåg att jag hade många timmar kvar och somnade om. Sen har jag vaknat 1000 gånger och tittat på klockan. Halv 6 gav jag upp. Så nu har jag till och med hunnit äta frukost på morgonen! :) Innan klockan ringt till å med.

Helt upp och nervänd början på dagen.. ska bli kul att se hur resten blir :)

Kommentarer
Postat av: Eken

Va!? Petra... Äta frukost?!

2008-04-24 @ 12:10:53
URL: http://ekens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0