Grattis syster

Idag fyller min syster Pernilla 22 år. Grattis Grattis!

Var där och fick värsta tårtan å kakorna igår. Sååå gott! Men fick lite överskottsenergi av allt socker så jag tog en långpromenad efter. :)  Jobbigt det där när man inte kan sitta still. Blev en lite nostalgitrip runt i Stugsund där jag växt upp. Jobbigt att se att saker förändrats. Som typ att nån byggt en stor villa precis över stigen vi sprungit så många gånger ner till badstranden. Evil people! :)

Nu är det dax för en promenad med Lisa :)

Tydligen så har hon fixat en till sponsor. En hund!?!!  Ska bli kul att höra om iallafall.. hehe.


Förresten. Har nån missat att det är sol ute?! :)



Kommentarer
Postat av: eken

Närå, jag har minsann vart ute å gått 30 minuter på lunchen ja. =) TOKSKÖNT!!

2008-04-14 @ 14:06:38
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: Mirre

Här nere i söder har vi 25 grader..

2008-04-14 @ 14:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0