Kvällspromenad

image108

Sitter helt svettig och funderar på vad grannarna tycker om att man duschar halv 1 på natten.. Var hos A och åt den vanliga kycklingpannan och såg Hitman. Han tyckte tydligen att den var så bra att man kunde se den två gånger.. men så bra tyckte inte jag att den var iallafall! :) Men helt okej.

Kom hem och satte mig framför datorn och insåg att jag var så där irriterande pigg igen. Har inte rört mig på hela dan tycker jag. En liten kort promenad till Kristin imorse för att hämta grejer, och sen en cykeltur till Willys. Det är det enda jag rört mig.. på hela dan. :S
Så, jag tog mig i kragen och gick en timmes promenad. Gick så fort mina små korta ben klarar av. :)
Känns riktigt skönt nu måste jag säga. Till å med en tisdagsnatt som denna var det mycket folk ute och rörde sig. Interpool va öppet och mycket folk, sen var det ju RAW på Blue Moon. Komedikväll. Det måste jag gå på nån gång!! När jag har pengar.

Längtar till imorron faktikst. Blev lite folk ändå imorron på festen. Malin I ringde och överraskade mig och sa att hon skulle komma! :)  Hon hade sagt nej pga en tenta uppe i Östersund, men dom hade lyckats flytta den så hon bokade första bästa tåg och kom hem. Tror det är bara Sigge å hon som fattat att det kommer bli tokkul där ute :)  Sigrid har ju bokat tåg från Nässjö för att komma också! :) Lundin och Mia (plus hund) följer oxå med, ska bli riktigt kul.

Dags att hoppa in i duschen.

Anger Manegement

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0