Rock band

Det blev en riktig heldag igår.

Kunde inte sova på natten.. Hur pigg som helst. Kollade på klockan senast 04.15 och då var jag fortfarande klarvaken. 05.45 ringde klockan och det var dax att ta sig till jobbet.
Kände att jag var i sista minuten så jag började springa mot bussen direkt när ja kom utanför dörren.. så såg jag bussen komma.. och va såå nära. Hade kunnat tagit på hans bakdel men han vägrade se mig. 2an åkte bakom och försökte tuta åt min buss som en tok men han vägrade se mig ändå. Så fick jag hoppa på 2an som körde i tokfart för att hinna ikapp min buss vid andra busshållsplatsen. Tyvärr stannade inte min buss där heller så jag fick hoppa av och vänta snällt på nästa. Suck.

Kom nån minut sent till jobbet men det gör inte så mycket där. men kände mig verkligen som en zombie. Jobbigt när man är hemma hos gamlingar och måste låtsas som att man är glad och pigg som vanligt.

Kl 13 kom Eken och Rasmus och hämtade mig, så åkte vi till Fjärran Höjder och badade. Hade rätt kul faktiskt :)
Sen somnade jag nästan i bilen hem till mig..å jag hade en timme på mig att sova innan beachen så jag bara längtade till sängen.
När jag väl låg i sängen.. Tror ni att man kan sova då?! Nej!  Bara kände hjärtslagen rusa för att ja blev stressad över att inte kunna somna. Så jag låg och blundade en timme iallafall. Tog mig till beachplanen. Väl där och uppvärmd var det som att jag hade sovit en evighet. All trötthet bara försvann och det va skitkul att spela.:)

Hem, stressduscha, äta pytt i panna ståendes med platt tången i högsta hugg... å så iväg på fest hos Asps kompis. En kille som hette Rickard hade ett spel som heter Rock Band. Som guitarr hero och singstar plus trummor i samma spel. Satt och var GRYMT imponerad när dom spelade.
Även aspen kom in i det fort och imponerade även på trummor som han inte testat förut.

Vid 2 tiden klarade inte Asp med att va kvar nå mer.. han va ju tvungen att ligga i sängen å prata med Sigrid! :P
Så vi tog cyklarna hemåt. Asp lite full så jag va gaaanska orolig. Speciellt när han skulle cykla på ett hjul å greja.
han gjorde världens roligaste vurpa. Cyklade på ett hjul, föll JÄTTELÅNGSAMT bakåt, och låg på rygg på marken med cykeln över sig som att han fortfarande cyklade. hahahaha jag skrattade så jag dog! Tur att det gick så långsamt och mjukt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0