Efter regn..

Var fan är solskenet???  Jaa, jag vet. Det kom jättelite idag på eftermiddagen. Men det räcker inte!
Idag när jag kom utanför min port så var hela vägen nedanför TÄCKT med vatten. Det var som en sjö, med trottoarkanetrna som väggar. Jag var tvungen att gå en jätteomväg för att inte få vatten upp till vristerna.


Har haft världens softaste jobbdag. Tittat på OS, ätit glass å nyplockade plommon. Har förresten en hel påse plommon hemma, så om nån vill ha är det bara att säga till :)

Om två veckor är jag i Oslo och hälsar på Päris för att sen åka till Förde :)

Kommentarer
Postat av: Solveij

Idag är jag här - idag skiner solen igen!

2008-08-19 @ 15:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0