Jao

Jättetrevligt middagsbjudning/Fest igår hos Carin. God mat och lekar. Som jag och Sofi dominerade på! :)  Kanske ska erkänna att det var Sofi som kunde alla svar. Har aldrig sett en mer entusiastisk lekledare faktiskt! Haha
Eftersom plånboken är tom så blev det ingen utgång. Plus att jag skulle jobba idag. Kom hem och försökte sova vid 11 men det gick inte. Inte roligt när alla kompisar är ute och man är hemma själv. Somnade framåt 2 tiden så jag hade lika gärna kunnat gå ut typ.

Upp 05.45 och gick som en zombie till bussen. Men dagen har gått väldigt fort ändå, och nu ska jag hem och ligga i soffan. Har man tur så kanske man kan få sällskap av nån. Ska nog ringa å tjata på alla jag känner :P


Kommentarer
Postat av: Sofi

Tycker nog att jag hade bra hjälp av dig där!

Lycka till med fotbollen, det är aldrig försent att skola om sig - se bara på Lassi Karonen och hon brittiskan som tog OS-guld i cykel, för fyra år sen tog hon silver i rodd!

2008-08-17 @ 22:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0