Ödet?

                           

Lite läskigt var det idag.
Det började med att jag tittade på OS fotbollen på tv. Jag blir knäckt av att se hur svenska tjejerna spelar. Dom är verkligen inte bra. Eller jo, några är ju bra så klart. Men långt ifrån alla. Så jag tänkte, FAN att jag inte fortsatte med fotbollen.

Sen pratade jag med Malin på telefonen.  Det blev som vanligt prat om Norge och framtidsplaner. Sa att man skulle nog flytta till typ Umeå å satsa stenhårt på fotboll. Börja i nått dåligt lag å kämpa sig uppåt. OS nästa lixom! Haha

Kommer hem ca 10 minuter senare och en tjej som jag träffade i norge förra året skrev och frågade om jag ville följa med på Gilde Cup i fotboll 5-7 september. En cup där slakterierna tävlar mot varandra. Oslolaget hade dåligt med folk :)  Skulle va riktigt kul att åka på! Mat och boende betalt och så. Får se hur det blir. :)


Kommentarer
Postat av: Karin

hehe jag gillar inre winnerbäck.. gör du?

2008-08-16 @ 13:05:19
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0