Lilla Julafton

En lilla julafton i Norge med syster. Vad passar inte bättre än Norges nationalrätt Grandiosa. :P
En med en varsin pizza i knät och en cola i handen såg vi den bästa filmen jag sett på länge. Lars and the real girl.
Rolig och djup på samma gång :)

Fick Beckham-parfymen som jag önskat mig så nu är jag glad. Nu kan jag lukta lika gott som Hanna! :P

Eftersom min systers sovklocka ringer kl 21 så åkte hon hem ganska tidigt..  Så sen dess har jag tråkat runt på internet, och sökt 2 nya jobb. Inspirationen till ett bra personligt är tyvärr helt borta, så några större förhoppningar har jag inte.

Dax att försöka sova... jobb imorron igen.

Börjar förresten bli helt sjukt det här me bränderna..   den 4 branden på en vecka nu. Den här gången "bara" en död.. men ett helt hyreshys förstört. Hur roligt är det för dom så här i jultider.. kul att inte ha några personliga saker kvar.
Skänker en tanke till dom. Och en extra till Annikas föräldrar. Tjejen från Söderhamn som dog i den första branden, och som jag umgicks med på låg och mellanstadiet. Det känns jättekonstigt att hon är borta, även om vi inte haft nån kontakt nu på många år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0