Att bryta ihop och komma igen

Då har man suttit framför datorn i en timme och 10 minuter och följt Sätras match mot Tierp borta. Det blev förlust med 3-0. Tyvärr lite väntat. Tierp är riktigt bra, dom har bara förlorat en match den här säsongen. Plus att Mirjam, Eken, Maria och Carin är förkylda. Maria lyckades stuka foten på tisdagsträningen, och Lisa har fortfarande sin bristning i vaden. Såg att hon var inne på plan men blev utbytt i andra set. Skulle tro att hon hade för ont.

Nått som får mig att le från öra till öra är att Kristin Ekdahl blev bästa poängplockare. Kristin som fick ett vredesutbrott för mindre än en vecka sen för att hon ansåg att tränarna bara såg de som gjorde poäng. Till och med så hon tänkte skita i resten av serien. Efter mycket diskuterande och peppningar från de i laget insåg hon nog att hon behövs. OCH att hon inte klarar sig utan volleyboll. Det är som en drog det här med volleyboll. Man tror att man kan klara sig utan.. men det går inte.
SÅ, hon följde med till Tierp, och vilken REVANCH!  Snacka om att ta saken i egna händer. Vad gör man när tränarna inte ser de som inte tar poäng, de som bara är grymma i defensiven. JO man går och gör mest poäng av alla.

Jag hoppas verkligen att du fick din klapp på axeln nu Kristin. Det är du värd!
image89

Nu Modo-Brynäs på webradio!

Kommentarer
Postat av: Eken

Klappen på axeln kan jag nog titta mig i himlen efter. NÄr man heter Eken får man ingen sån vettu.
Men nöjd är jag för de :)
mm.. det är ju tyvärr som en drog..

2008-02-21 @ 22:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0