Chockad

Igår hade jag planerat en riktig myskväll..  Lagat wok, köpt choklad till efterrätt, och laddat upp med film..2 timmar och 20 minuter Into the wild skulle jag se.
Jag slutade jobba kl 17, och efter att ha handlat och sen promenerat hem var klockan över 18 när jag kom hem. Lagade maten.. Åt maten som blev grymt god. Tog en chokladbit, men eftersom jag ätit trippla portioner av maten så tänkte jag att jag skulle vänta lite.  Så pratade ja me lite folk på msn men bestämde att det va dax att se filmen. Bäddade ner mig under täcket och satte igång filmen som Asp rekommenderat. Efter mindre än 5 minuter höll ögonen på att falla igen mer än en gång. Insåg att jag inte skulle orka en sån lång film, så jag pausade.. och SOMNADE! Hur ofta händer det att jag somnar före halv 9?? 
VAknade vid 12 och ställde klockan, men somnade om direkt. Sen vaknade jag vid 4 och va väldigt pigg. Men somnade om ändå :)  så nu sitter jag här..med ca 11 timmars sömn i kroppen. :)

Annars då?  Det blev fest i helgen.. mycket lyckad. Mycket folk på träsket. Jag var på bra humör och lagom full. Sagt saker man kanske inte borde sagt, men ingen kris :)

Jag har inte hittat nå nytt jobb än..  förutom att jag ska köra lite taxi p helgerna! Börjar få lite ångest.. tänk om jag inte får nå jobb?

aja dax att promenera igen. Usch va less jag är. Skulle va skönt me en bil. Jag hoppas på att E inte ska ha sin andra bil till oslo..kanske man kan låna den en vecka.  

Kommentarer
Postat av: Sofi

Du får tänka på att du gör en välgärning för miljön och på att alla motion är bra motion och särskilt om den är gratis!

2008-02-06 @ 09:04:28
Postat av: Asp

Måste man inte ha taxikort där?

2008-02-06 @ 10:34:20
Postat av: eken

Vaddå nytt jobb?? Varför ska du ha nytt jobb??
Taxi? Ska du köra taxi?!

2008-02-06 @ 11:38:47
Postat av: Petra

haha Eken.. jag tror du har varit lite før mycket i din egen värld nu.. jag har ju till å med skrivit blogg om jobb! :P
Nej man behöver inte taxikort! Man behøver ett utdrag ur svenska brottsregistret och en hälsoundersøkning! :)
Hmm miljøn ja.. Okej då. Men du ska veta att ja skäller på Terje å alla här när dom lämnar bilen på när dom går in på affären till å med!

2008-02-06 @ 12:24:43
Postat av: Sofi

My GODD!
Det gör du verkligen rätt i! Sånt där tror man ju knappt är sant. Jag som alltid har tyckt så bra om norrmän - är de verkligen inte smartare än så? Du får skälla lite från mig också!

2008-02-07 @ 08:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0