Det är alltid mest synd om mig

...När jag är sjuk. Det ska ni veta.
Jag har just nu tre lager kläder på mig och har ändå frossa så det gör ont i skinnet. Jag har feber, ja visst. Men så hög är den inte. Ändå värker knäna hur mycket som helst å jag känner mig dimmig. Varför är det så för?
Vem har bestämt att man ska få ont i kroppen bara för att man råkat få en förkylning?
Ja jag vet. Ta en alvedon eller två säger du. Men det är bara tillfällig lindring. När kroppens imunförsvar jobbar emot ett virus eller inflammation så jobbar det så hårt att kroppen blir varm. Man får feber. Tar man bort febern.. då tar man ju även bort det som ska göra mig frisk. Så det så.

Nått som hade kunnat göra mig lite friskare hade varit om jag fick hem nya avsnittet av One tree hill nångång. Men nej då. Segast i världen.

Every now and then I get a little bit lonely,
and you're never coming round...
Turnaround...
Every now and then I get a little bit tired,
of listening to the sound of my tears...
Turnaround...
Every now and then I get a little bit nervous,
that the best of all the years have gone by...


Kärlek

Kommentarer
Postat av: Kristin

Besserwisser;-) Krya på dig, du är för rastlös för att vara hemma å va sjuk känns de som. Sett Burn Notice?

2008-02-20 @ 23:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0