Min röda mus

Jag kar köpt en ny fin röd datamus! :)  Den är verkligen jättesöt. Nu undrar nog dom flesta varför jag är så glad över att ha köpt en mus... Men jag älskar att köpa såna här saker. Kläder, skor å smink lockar inte så mycket..det är mest för att ja måste ha ibland. Men elektronikprylar...det är så kul! :)  Tv,dvd, videokamera, digitalkamera, gps...det finns så mycket ja skulle vilja köpa. Jag kan typ inte hålla mig heller när det kommer nå bra erbjudande. Fast jag egentligen inte har råd. JAg vill bara ha!!  Sen att jag typ inte använder sakerna..det är ju en annan sak. Det har till och med hänt att jag fått skicka tillbaka tll netonnet för att jag beställt nått som ja egentligen inte behöver.
Älska implusköp  :)
Musen var faktiskt inget impulsköp.. jag har ju en bärbar dator.. och så har jag fått nån inflammation i handleden som vägrar gå bort. Å det gör så ont när jag pekar på den där pekplattan hela tiden!   Det var faktiskt den billigaste musen.

Det var ett tag sen jag skrev igen. men jag har varit lite besatt i en ny serie. Gossip Girl!
image87 

Som tur är finns det bara 12 avsnitt än, så nu är jag tillbaka till världen igen. Men den rekommenderas. Iallafall till såna som gillar såpor :)  Den har allt, kärlek, sex, intriger och bäst av allt. Bara snygga skådespelare. Hehe kan man säga nej till 38 minuter med hunkar som springer runt? Nått som sticker ut är att det känns som att det lagts ner lite pengar på den. Bra filmat och grym musik.

Längtar till nästa kommer :)


Kommentarer
Postat av: eken

röd mus!? HAHAHA!! Okeeeeej. =)
Ockeee.. Tillbaka till världen? mm... Inte så värst länge. Smattrar ju in nya serier nu. Fast fortsätter du såhär har du väl sett alla innan sommaren börjat. :P

2008-02-07 @ 14:40:11
URL: http://ekens.blogg.se
Postat av: Kristin

Vem tipsade om den serien då;-) Själv har jag inte sett ett avsnitt...tror det är för mycket intriger för mig...Passa så du inte får musarm nu. Kram

2008-02-07 @ 15:24:01
Postat av: Petra

Tror faktiskt att det var hockeyfrun.. :P Som ja antar att du läste om den först oxå! :P

2008-02-07 @ 18:25:23
Postat av: Kristin

Jaså? Nej såg att den skulle börja på 3:an för länge sen.

2008-02-07 @ 22:23:26
Postat av: Cissie

Aha, kanske en till serie man ska börja följa alltså!! ;-)
Kan iaf berätta att vi hade det toppen-bra! :-) vill åka tillbaka nu. Eller nån annanstans där det är varmt går bra det med.
krams

2008-02-07 @ 23:40:25
URL: http://cissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0