uppföljningen

ja jag kom på att jag måste ju berätta hur det gick med alfakassan. Jag var rejält uppretad hela tiden när jag väntade, och var helt inställd på att ge dom en rejäl utskällning när jag kom fram. Det där samtalet skulle dom minsann betala. Men så svarade hon Alfakassan det är Erika. Jättesnäll lät hon. Å då slog det mig. Det är ju faktiskt inget hon kan göra nått åt. Inte så att dom ger mig ett utbetalningskort direkt. Det va säkert inte ens hon som tryckt på fel knapp. Så jag kom av mig. Sa bara mitt ärende och fick svar. Ett ganska positivt svar faktiskt. Det verkar inte så svårt att bli medlem igen som ja trodde. Kommer säkert ta en väldig tid ändå men. Det va bara ca 4 papper som skulle in. Lindrigt.

Nu har jag städat hela lägenheten eftersom Terje städmani kommer hem.. å så sitter jag och väntar på Tierp-Sätra på hotline!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0