Åska och blixtar

image81

Igår kväll började det åska och blixtra här. Samtidigt som det var snöblandat regn.. Det kändes jättekonstigt. Tror inte jag varit med om åska på vintern förut? Iallafall så fortsatte det hela natten.. och ända fram till 3-tiden idag. Hade mycket problem med strömavbrott och databasfel på jobbet.
Det var nån som berättade för mig att man mätt 400 blixtar från igår kväll till idag vid 12 tiden. Det är hur mycket som helst det!!

Nu är det sängdax...  ska ta en tur i stan imorron. Sen är det party!

Kommentarer
Postat av: Mia

What?? Åska nu?? usch å fy, ja som e superrädd för åska å blixt, trodde jag var förskonad från sånt på vintern, men tydligen inte då :-(

2008-01-26 @ 01:08:32
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: K

Är det sant, galet ju! Hoppas det inte kommer hit till mig iaf.. är också rädd för åska! usch

2008-01-26 @ 01:09:57
URL: http://kiwiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0