Best feeling!

Det måste vara den bästa känslan nånsin att komma tillbaka från ett långt uppehåll utan attha rört en boll.. och gå in och bara smascha och spela ochha kul! :)
Hostan har gett med sig lite, plus att jag bara jobbade till 12 idag, så jag tänkte ta tag i mig själv och träna lite. Var helt inställd på att träningen var kl 18 idag.. men 15.55 insåg jag att den var kl 16.00. Väldigt nära att jag bangade och struntade i att åka dit.. men så tvingade ja dit mig.. å tur var väl det. Helt underbart kul är det!  Det var lite special idag för det var ett skollag som skulle spela nå mästerskap..så vi spelade småmatcher. Det var skollaget, ett yngre lag, och så vi som blev dom som var över. Vi vann 8 av 10 matcher! :)  Det gick helt okej för mig..bättre än jag trodde det skulle gå när jag varit borta så länge!
Det var en ny tränare.. tror han är tränare för Tamba**** (jag kan varken säga eller stava namnet) Han tyckte att ja va bra och hoppades att ja skulle träna mer. Absolut sa jag :)  Dom spelar i div 1..skulle va kul att få träna med dom nå mer..

image78

Jag såg ett dött får idag förresten!  Det hade dött av hjärtinfarkt innan avlivningen.. så dom hade lagt ut den på lastkajen. Var tvungen att kliva över den när jag skulle slänga en sopsäck.. usch det var jättehemskt!! Den hade stora öppna ögon som tittade rakt å mig.
Det var även massa grisar i fjösen idag. SHIT va stora dom är. Alla var 2 meter långa och vägde ca 400 kg. Helt sjukt det. Trynet var stort som en... jaa jag vet inte vad jag ska jämföra med. Men stort var det iallafall!! :)

Kommentarer
Postat av: Sofi

I helgen, under jönköpingsmatchen, när jag stod och gapade en massa framme vid nät och skulle säga att vi skulle vara beredda på mycket drop/pet, så råkade jag säga fjös i stället - då tänkte jag på dig ;-)

2008-01-16 @ 08:55:12
Postat av: Petra

Hærligt att høra att nån tænker på mig! :)

2008-01-16 @ 11:46:15
Postat av: Sofi igen

Erkänn att du bra gärna skulle vilja vara på Polhem kl. 14 på lördag!

2008-01-17 @ 21:01:25
Postat av: Eken

hehe. Klart hon vill. Hon avlider ju nästan av nervositet när vi spelar! Hon vill ju såklart va mä när vi kickar ass mä Tierp :P

2008-01-18 @ 10:02:10
URL: http://ekens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0